Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám – Bc. Anita Machová
Bc. Anita Machová
Master's thesis
Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám
Resistance of Preschool Teachers to Changes
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je věnována průnikovému pedagogickému tématu. V profesionalizaci učitelů se vyskytuje i jev, který je důležité zkoumat. Jde o odolnost neboli resilienci učitelů vůči různým změnám. Cílem diplomové práce bylo zjistit míru resilience u učitelů mateřských škol. Pro tyto účely byl využit dotazník CD-RISC 25 a tematické psaní učitelů mateřských škol. Výzkum byl realizován na …moreAbstract:
The submitted thesis is dedicated to the breakthrough pedagogical topic. There is also a phenomenon in teacher professionalization that is important to research. It is the resilience of teachers to various changes. The aim of the thesis was to determine the degree of resilience of preschool teachers. The CD-RISC 25 questionnaire and thematic writing by kindergarten teachers were used for these purposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Anita. Odolnost učitelů mateřských škol vůči změnám. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Profesní trajektorie učitelů mateřských a základních škol
Beáta Deutscherová -
Sebereflexe v práci učitele-lektora jazyka
Stanislav Kovařík -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Sebereflexe učitele
Iva Christodoulou -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
Sebereflexe v profesním růstu učitele MŠ
Petra KUCHAŘOVÁ -
Sebereflexe učitele mateřské školy v přírodovědné složce preprimární edukace
Lenka BENBENKOVÁ -
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ