The role of Landscape Photography in establishment of National Parks – Georgia Aslanidou
Georgia Aslanidou
Master's thesis
The role of Landscape Photography in establishment of National Parks
Role krajinářské fotografie při zakládání národních parků
Anotácia:
The first part of this paper examines the fundamental principles of landscape photography starting with the formation of landscape as a concept and a painting genre, up to landscape photography and its various identities as an art medium, a document, an imperialistic weapon, a tool of identification. The beginning of landscape photography is presented with special focus on mountain photography. The …viacAbstract:
The first part of this paper examines the fundamental principles of landscape photography starting with the formation of landscape as a concept and a painting genre, up to landscape photography and its various identities as an art medium, a document, an imperialistic weapon, a tool of identification. The beginning of landscape photography is presented with special focus on mountain photography. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Tomáš DVOŘÁK
- Oponent: Robert SILVERIO
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
T: Krajinářská fotografie polských studentů, absolventů a doktorů Institutu tvůrčí fotografie v Opavě
Bartlomiej Gajewski -
Krajina jako předmět fotografie \nl{} Fotografie jako objekt
Adéla WALDHAUSEROVÁ -
1. Teoretická část:\nl{} Horská fotografie\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Odpadky\nl{} b) výstavní soubor: Ticho
Marek Hofman -
T: Narušené krajiny. Polská dokumentární fotografie směru new topographics z pohledu války, smrti a utrpení
Jerzy Piatek -
Bezkamerová fotografie krajiny:
Eliška Klimešová -
Škola fotografie pro náctileté
Jan Drašnar -
Finská krajinářská fotografie se zaměřením na Helsinki School
Mojmír Bureš -
Dokumentární fotografie a případové studie výstav\nl{} v České republice
Zuzana PIŠTĚKOVÁ