Bc. Sebastián Pavelka

Master's thesis

Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií

Business environment and its influence on creation and selection of marketing strategies
Abstract:
This diploma dissertation focuses on marketing environment and its effects on the creation and selection of marketing strategies. The aim of the work is to evaluate the marketing en-vironment and marketing mix of a small family business operating in tourism industry in the High Tatras, and then to propose a new marketing and communication strategy that will reflect the influences of the post-pandemic …viac
Abstract:
Diplomová práca pojednáva o marketingovom prostredí a jeho vplyve na tvorbu a výber marketingovej stratégie. Cieľom práce je zhodnotiť marketingové prostredie a marketingový mix malého rodinného podniku pôsobiaceho v cestovnom ruchu v destiná-cii Vysoké Tatry, a následne navrhnúť novú marketingovú stratégiu, ktorá bude reflektovať vplyvy post-pandemického sveta. Rešerš odbornej literatúry definuje …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ojchq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry