Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií – Bc. Sebastián Pavelka
Bc. Sebastián Pavelka
Diplomová práce
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Business environment and its influence on creation and selection of marketing strategies
Abstract:
This diploma dissertation focuses on marketing environment and its effects on the creation and selection of marketing strategies. The aim of the work is to evaluate the marketing en-vironment and marketing mix of a small family business operating in tourism industry in the High Tatras, and then to propose a new marketing and communication strategy that will reflect the influences of the post-pandemic …víceAbstract:
Diplomová práca pojednáva o marketingovom prostredí a jeho vplyve na tvorbu a výber marketingovej stratégie. Cieľom práce je zhodnotiť marketingové prostredie a marketingový mix malého rodinného podniku pôsobiaceho v cestovnom ruchu v destiná-cii Vysoké Tatry, a následne navrhnúť novú marketingovú stratégiu, ktorá bude reflektovať vplyvy post-pandemického sveta. Rešerš odbornej literatúry definuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ojchq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELKA, Sebastián. \textit{Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1x2uu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
The role of HR Management in reducing voluntary employee turnover rate in VUCA business environment
Ingólfur Páll Ingólfsson -
Leadership strategies for foreign women in the Indian business environment
Sofia Sakharova -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business environment in Russian oil and gas industry
Matvey Lessikov -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Strategie rozvoje firmy
Martin Resl -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska