Marketingová komunikace projektu "Ekologická a bezbariérová doprava ve Zlíně" – Ing. Martin HABUDA
Ing. Martin HABUDA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu "Ekologická a bezbariérová doprava ve Zlíně"
The marketing communication of project named "The ecological and barrier less public transportation in the city of Zlin"
Anotace:
Magistrát města Zlína připravuje projekt "Ekologická a bezbariérová doprava ve Zlíně", jehož ambicí je zvýšení podílu ekologických způsobů dopravy, zlepšení návaznosti mezi jednotlivými druhy dopravy a zajištění bezbariérového přístupu. Tato bakalářská analyzuje výchozí situaci, navrhuje soubor určitých opatření a řeší oblast marketingové komunikace projektu.Abstract:
The Municipal Authority of the city of Zlin is preparing project named "The ecological and barrier less public transportation in the city of Zlin". Ambition of that is an enhancement of the ratio of ecologic transportation, improvement of continuity between different kinds of transportation and to ensure the barrier less accessibility of it. This work analyzes the current situation, suggests several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zveřejnit od: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HABUDA, Martin. \textit{Marketingová komunikace projektu ''Ekologická a bezbariérová doprava ve Zlíně''}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/c1x3cx/.
Jak správně citovat práci
HABUDA, Martin. Marketingová komunikace projektu "Ekologická a bezbariérová doprava ve Zlíně". Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace statutárního města Zlína
Kateřina Růžičková -
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
Jindřich Pecinovský -
Marketingová komunikace města Pardubice
Hana Smetáková -
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
Adam Závada -
Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
Michaela Pavelková -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL