Petr Červenka

Bakalářská práce

Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů

Neuroeconomics: The analysis of consumer behavior and perception of TV spots
Anotace:
Práce se zabývá detailní studií dvou televizních reklamních spotů nejmenované energetické společnosti. Cílem této práce je zjistit, zdali po zhlédnutí obou reklam a následném hloubkovém rozhovoru, kdy respondenti hodnotí reklamy, které viděli je jejich subjektivní hodnocení stejné nebo v rozporu s tím, jaké hodnoty jim byly během měření zjištěny. Vzorek 24 respondentů, jenž se výzkumu zúčastnil, prezentoval …více
Abstract:
The thesis deals with the detailed study of two television commercials of an unnamed energy company. The aim of this work is to determine whether people's subjective evaluation is similar or different to values that were detected during the measurement, after viewing each commercial and in subsequent in-depth interviews. A sample of 24 respondents, who participated in the research, represented the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
  • Vedoucí: Helena Chytilová
  • Oponent: Lukáš Máslo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52331