Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů – Petr Červenka
Petr Červenka
Bakalářská práce
Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů
Neuroeconomics: The analysis of consumer behavior and perception of TV spots
Anotace:
Práce se zabývá detailní studií dvou televizních reklamních spotů nejmenované energetické společnosti. Cílem této práce je zjistit, zdali po zhlédnutí obou reklam a následném hloubkovém rozhovoru, kdy respondenti hodnotí reklamy, které viděli je jejich subjektivní hodnocení stejné nebo v rozporu s tím, jaké hodnoty jim byly během měření zjištěny. Vzorek 24 respondentů, jenž se výzkumu zúčastnil, prezentoval …víceAbstract:
The thesis deals with the detailed study of two television commercials of an unnamed energy company. The aim of this work is to determine whether people's subjective evaluation is similar or different to values that were detected during the measurement, after viewing each commercial and in subsequent in-depth interviews. A sample of 24 respondents, who participated in the research, represented the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Helena Chytilová
- Oponent: Lukáš Máslo
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza úrovně subjektivních preferencí u žáků vybrané školy
Jitka OCHMANOVÁ -
Vliv socioekonomických faktorů a náboženství na altruistické ekonomické preference z perspektivy behaviorální ekonomie
Vojtěch Koňařík -
Behaviorální ekonomie
Klára Dvořáčková -
Racionální iracionalita voličů pohledem behaviorální ekonomie
Jan Vojkůvka -
Playing Lotteries and Betting on Sporting Events: A Behavioral Economics Perspective
Jakub Mikulka -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova