Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura – Bc. Petra Dostálová
Bc. Petra Dostálová
Diplomová práce
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Attitudes of upper primary school pupils to the subject of Czech language and literature
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji žáků 8. a 9. ročníku ZŠ k předmětu český jazyk a literatura. Práce je rozdělena do dvou částí. V rámci teoretické části je pozornost nejdříve zaměřena na samotného žáka v období rané adolescence. Následující část se již věnuje postojům, konkrétně jejich vzniku, funkcím, druhům a ovlivňování. Další kapitolou je motivace, která má na postoje k předmětu značný vliv. Poslední …víceAbstract:
This thesis deals with the attitudes of 8th and 9th grade primary school pupils to the Czech language and literature subject. The work is divided into two parts. In the theoretical part, the attention is focused on the pupil itself in the period of early adolescence. The following section has been devoted to the attitudes, specifically their origin, functions, types and influences. Next chapter is …víceKlíčová slova
Vyučovací předmět český jazyk a literatura postoj žáka k předmětu motivace vývojová psychologie sociální psychologie RVP ŠVP kvalitativní výzkum hloubkový rozhovor the subject Czech language and literature student attitude toward the subject motivation developmental psychology social psychology Framework Education Programme (FEP) School Education Programme (SEP) quality research in-depth interview
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hyyyo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Vyučovací předmět český jazyk a literatura očima žáků
Daniela Koláčná -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Dětská percepce vyučovacího předmětu český jazyk na prvním stupni základní školy a její longitudinální proměny
Pavel ADÁMEK -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Jazykové vyhodnocení záznamů rozhovorů ve vyučovací hodině (zejména z hlediska spisovnosti a nespisovnosti)
Tereza Ivancová -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová