Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci – Vít Pouzar
Vít Pouzar
Master's thesis
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Service desk, knowledge management and secrets management in a small organization
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na prostředí malého poskytovatele internetu a řeší několik problémových oblastí ve společnosti. Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav service desku, managementu znalostí a nakládání s citlivými daty a navrhnout a implementovat řešení, která dané oblasti ve společnosti vylepší. V první části práce jsou definovány checklisty, pomocí kterých je provedena analýza …viacAbstract:
The thesis focuses on the environment of a small ISP and addresses several problem areas in the company. The aim of the thesis is to analyze the current state of the service desk, knowledge management and secrets management and to propose and implement solutions to improve these areas in the company. In the first part of the thesis, checklists are defined and used to analyze the current state. This …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90953
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2023
- Vedúci: Martin Potančok
- Oponent: Tomáš Bruckner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90953
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky
Práce na příbuzné téma
-
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
Tatiana Hovanová -
Správa procesů service desk
Jan Prskavec -
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Michal Dostál -
Implementace CA Service Desk Manager
Marek Janeček -
Optimization of Business Process Management
Joana Yeukai Maseya