Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o. – Eva Provazníková
Eva Provazníková
Bakalářská práce
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Digital Product as a Content Strategy Support of eBRÁNA s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.Abstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROVAZNÍKOVÁ, Eva. \textit{Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/c2oo74/.
Jak správně citovat práci
Provazníková, Eva. Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Analýza komunikace řečníků TEDx
Veronika Hromadová -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Obsahová analýza způsobů komunikace fotbalového trenéra při koučování utkání v kategoriích přípravek U6 - U8
Michal BERNARD -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková