Eva Provazníková

Bakalářská práce

Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.

Digital Product as a Content Strategy Support of eBRÁNA s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.
Abstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Provazníková, Eva. Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe