Faktory ovlivňující výběr značky – Kseniia Trukhacheva
Kseniia Trukhacheva
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující výběr značky
Factors affecting brand choice
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na faktory, které mají vliv na postoj zákazníků ke značkám Marlboro a Camel a na změnu kupované značky.V literární rešerši jsou vymezeny hlavní pojmy a aspekty, které se týkají dané problematiky. Představen je pojem značky, z čeho se značka skládá, jaké funkce plní a jak se liší od brandu. Dále je pozornost věnována historii značek Marlboro a Camel. Nakonec je popsán proces …viacAbstract:
The present bachelor thesis investigates factors that influence the attitude towards tobacco brands Marlboro and Camel and result in changes while choosing a brand.Definitions of terms and necessary aspects are provided in the theoretical part. Firstly, it overviews the concept of brand and its components, functions and what is the difference between brand and Trademark. Secondly, the chapter focuses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
Otakar Holubec -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev
Názov
Vložil
Vložené
Práva