Exportní strategie ČR se zaměřením na Maroko – Lucie Slezáková
Lucie Slezáková
Master's thesis
Exportní strategie ČR se zaměřením na Maroko
Export Strategy of the Czech Republic with focus on Morocco
Anotácia:
Cílem diplomové práce je charakterizovat exportní strategii České republiky pro období 2012-2020 a zhodnotit, zda je Maroko právem zařazeno mezi zájmové země definované touto strategií. První část práce obsahuje teoretické vymezení pojmů, především popisuje jednotlivé teorie mezinárodního obchodu. Druhá část se věnuje vysvětlení pojmu obchodní politiky a vývoji exportní politiky České republiky. Ve …viacAbstract:
The aim of this thesis is to characterize the current export strategy of the Czech Republic and analyze whether Morocco has potential for Czech entrepreneurs and companies. The first part of the thesis describes theories of international trade. The second part is dedicated to explain the term trade policy and to describe the development of export policy of the Czech Republic. In the third part there …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: Martina Jiránková
- Oponent: Pavel Neumann
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Possibility of a Czech company doing business in China
Yuan Xu -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Family business in Ukraine – its problems, opportunities and challenges
Valeriia Kabanova -
Inovace business modelu společnosti RM-SPORT s.r.o.
Marek Matějů -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Tvorba business modelu britské kavárny poskytující výuku angličtiny
Marie Hutařová -
Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market
Zhuofan Jiang -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya