Franchising jako metoda vstupu na trh – Lukáš Cibulka
Lukáš Cibulka
Bakalářská práce
Franchising jako metoda vstupu na trh
Franchising as a method of market entry
Anotace:
V první části svojí práce se zaměřuji na analýzu franchisingu jako formy podnikání na konkrétním příkladu - konceptu Potrefená husa. V druhé části za pomocí metod analýzy a komparace rozebírám náročnost vstupu franchisingových konceptů na německý a český trh, kdy kritérii pro náročnost vstupu jsou koncentrace franchisingových konceptů na trhu, legislativní opora v daném státě, nabídka poradenských …víceAbstract:
In the first part of my paper I concentrate on analyzing franchising as form of entrepreneurship on a concrete example -- Restaurants Potrefená husa. In the second part, using methods analysis and comparation I examine the demandness of entry franchise concepts in the German and Czech markets. My criteria for the demandness of entry are concentration of franchise concept on the market, law regulations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Lenka Turnerová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Franchising ako stratégia vstupu na trh
Lujza Oriňáková -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
Robert Tóth -
Franchising a jeho využitie v konkrétnej firme
L'udmila Režuchová -
Franchising v České republice
Kristýna Bohdalová -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva