Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu – Petra POLÍVKOVÁ
Petra POLÍVKOVÁ
Master's thesis
Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu
Gifted pupil teacher in primary and high school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pedagoga nadaného žáka. Konkrétně se zaměřuje na přípravu pedagoga na vyučovací hodinu s nadaným žákem. Celá práce je rozdělena do osmi kapitol. V teoretické části je popsána problematika nadání, přesněji historie nadání a jednotlivé druhy, charakteristika nadaného žáka na základní i střední škole, vzdělávání těchto žáků a také charakteristika vyučujících …viacAbstract:
This thesis is on the topic of how a teacher can deal with a gifted student. Specifically, it centers on how a teacher should prepare to teach a class which includes a gifted student. The following work is divided into eight chapters. The theoretical part describes what it means to be gifted, its history and the different types of gifted students from elementary through high school. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zverejniť od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÍVKOVÁ, Petra. Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagog nadaného žáka
Lenka HECZKOVÁ -
Nadaný žák v primární škole a jeho pedagog
Soňa KOŘENKOVÁ -
Hodnocení spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na základní škole
Aneta PETRŽILKOVÁ -
Metody práce a možnosti podpory žáků s nadáním a mimořádným nadáním na vybrané ZŠ v Plzeňském kraji
Petra HOLEČKOVÁ -
Metody práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ v Praze
Markéta Hajná -
Použití Metody CLIL pro práci s nadanými žáky při výuce matematiky
Radim ŠVAJNOCH -
Aktivizující metody pro práci s nadanými dětmi v Klubu nadaných dětí v Ostravě
Kateřina DESENSKÁ -
Efektivní metody procvičování slovní zásoby ve francouzském jazyce při výuce nadaných žáků
Michaela Šamalová