Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze – Karla Hlaváčková
Karla Hlaváčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Marketing strategy of Museum of Decorative Arts in Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem příspěvkových organizací státu. V první, teoretické části se zaměřuje na teorii marketingu státní příspěvkové muzejní organizace a popis marketingových specifik spojených s touto právní formou. Je uveden zákonný rámec příspěvkových organizací a muzejních institucí. Tato část práce také uvádí argumenty pro podporu kulturních organizací. Cílem praktické části je …víceAbstract:
This bachelor's thesis concerns itself with marketing of state funded organizations (SFO). Firstly, in the theoretical part, it focuses on the theory of SFO marketing and the description of the specifics related to its legal form. It states the legal framework of the SFO and museum institutions. This section of the thesis also presents arguments in favour of supporting the cultural organizations. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Markéta Meiserová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the WTO Dispute on Trade with GMOs
Kirstin Elizabeth Everett -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Eliška KOCHOVÁ -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá