Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Monika Plšková
Bc. Monika Plšková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu společnosti Brazzale Moravia, a. s. a na základě zjištění formulovat návrhy a doporučení pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř následujících kapitol. Úvodní část závěrečné práce bude představovat teoretická východiska spojené s marketingovým mixem. Další část dané práce zahrnuje charakteristiku a podstatné informace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the Brazzale Moravia, a.s. and to formulate proposals and recommendations for improvement based on the findings. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The introductory part of the final work will present the theoretical basis associated with the marketing mix. The next part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/kdv2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová