Bc. Monika Plšková

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu společnosti Brazzale Moravia, a. s. a na základě zjištění formulovat návrhy a doporučení pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř následujících kapitol. Úvodní část závěrečné práce bude představovat teoretická východiska spojené s marketingovým mixem. Další část dané práce zahrnuje charakteristiku a podstatné informace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the individual elements of the marketing mix of the Brazzale Moravia, a.s. and to formulate proposals and recommendations for improvement based on the findings. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The introductory part of the final work will present the theoretical basis associated with the marketing mix. The next part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kdv2p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management