Marketingová komunikace festivalu Summer of Love – Bc. Martin HULEJA
Bc. Martin HULEJA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace festivalu Summer of Love
Marketing Communication of Summer of Love Festival
Anotace:
Práce se zabývá festivaly elektronické taneční hudby, jejich propagací, dotýká se jejich historie a mapuje průměrného návštěvníka festivalu taneční hudby. Zkoumá nejvhodnější nástroje marketingové komunikace, konkrétně se zabývá festivalem Summer of Love.Abstract:
The thesis focuses on electronic dance music festivals, their promotion, it tells about their history, describes odrinary visitor of dance music festival. Thesis tries to choos the most accordable tool of marketing communication, especially is focused on festival Summer of Love.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Identifikátor:
10506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HULEJA, Martin. Marketingová komunikace festivalu Summer of Love. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 08. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Hana Sysalová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Marketingová komunikace elektronických obchodů
Andrei Mychko