Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí – Bc. Tereza Kotlíková
Bc. Tereza Kotlíková
Diplomová práce
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
The transformation of publicity of Czech professional photographers in the influence of social media
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem sociálních sítí na propagaci profesionálních fotografů. Nejvíce se zaměřuje na sítě Facebook a Instagram, které značně proměnily strategii propagace a sebeprezentace profesionálních fotografů. Práce také mimo jiné mapuje historii propagace od vzniku prvních fotoateliéru, přes období komunismu, počátky webových stránek, až po sociální sítě. Dále obsahuje statistiku současných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with influence of social networks on promotion of professional photographers. It is mostly focused on those social networks, which have considerably changed the strategy of promotion and self presentation or have a great potential in this area. Thesis also captures the history of promotion since the origin of first photo studios, across period of communism and beginning of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/khfmz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Online marketing společnosti RD Rýmařov
Jan Veselý -
Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích
Anna Beranová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku
Procházková Procházková -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina