Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí – Bc. Tereza Kotlíková
Bc. Tereza Kotlíková
Master's thesis
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
The transformation of publicity of Czech professional photographers in the influence of social media
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem sociálních sítí na propagaci profesionálních fotografů. Nejvíce se zaměřuje na sítě Facebook a Instagram, které značně proměnily strategii propagace a sebeprezentace profesionálních fotografů. Práce také mimo jiné mapuje historii propagace od vzniku prvních fotoateliéru, přes období komunismu, počátky webových stránek, až po sociální sítě. Dále obsahuje statistiku současných …moreAbstract:
This diploma thesis deals with influence of social networks on promotion of professional photographers. It is mostly focused on those social networks, which have considerably changed the strategy of promotion and self presentation or have a great potential in this area. Thesis also captures the history of promotion since the origin of first photo studios, across period of communism and beginning of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/khfmz/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Online marketing společnosti RD Rýmařov
Jan Veselý -
Vliv střihu videa na dosah příspěvku na sociálních sítích
Anna Beranová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Sociální sítě v marketingové komunikaci vybraného podniku
Procházková Procházková -
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina