Subjektivizace zvukového vjemu ve filmu – Michaela Patríková
Michaela Patríková
Diplomová práce
Subjektivizace zvukového vjemu ve filmu
Subjectivisation of Sound Perception in Film
Anotace:
Hlavním záměrem diplomové práce je přiblížení charakterizace subjektivního zvukuve filmu. Práce je rozdělena na několik částí. Úvodní kapitola shrnuje principy vnímánízvuku a obrazu z hlediska psychologie, fyziologie a technologie. Další část prácepřibližuje subjektivní zobrazení ve filmu obecně. Následně se práce věnuje tématusubjektivizace vnímání zvuku a vysvětlení termínu Point of Audition (POA …víceAbstract:
The master's thesis deals with characterization of forms of subjective sound in film.The thesis is divided into several main parts. The first part is concerned withthe principles of perception of sound and picture from the perspective of psychology,physiology and technology. Next part focuses on subjectivity in film itself. The aimof the remaining parts is to deal with subjectivisation of film sound …víceKlíčová slova
zvuková tvorbaKlíčová slova
zvukový záznamKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
analýza zvukuKlíčová slova
zvuk (film)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/8622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2014
- Vedoucí: Jan ČENĚK
- Oponent: Dušan Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Klavírní duo - interpretace a zvukový záznam
Sarah Jedličková -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Zvukový záznam jako historický pramen.
Taťjana BERNÁTKOVÁ