Martin Kubín
Master's thesis
Uvedení nového produktu na trh
Introduction of new product to the market
Abstract:
Tato diplomová práce se zaobírá analýzou stávající situace na trhu rychlého občerstvení a snahou o nalezení mezery na tomto trhu. V případě nalezení mezery bude vytvářen návrh konceptu fast foodu, který by tuto mezeru měl vyplnit. Výsledný koncept se zaměřuje na pokrmy z čerstvé zeleniny, sýrů, uzeniny, tepelně upraveného masa a jednotlivých omáček (dresinků). Tyto suroviny budou namíchány přímo na …moreAbstract:
This thesis analyses current situation on fast food market to find a gap on this market. If the gap exists a concept will be suggested to fulfill the gap. Eventual concept focuses in providing dishes consisting of fresh vegetable, cheese, ham, grilled meat and particular dressing. These ingredients will be mixed on request of the customer. The whole potential of suggested concept was analysed and followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Možnosti využívání rychle rostoucích dřevin v obci Polná
Lukáš Novák -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Tereza Schierreichová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Barbora Škrabalová -
Analýza požadovaných znalostí a dovedností na trhu práce ve vybraném oboru
Michaela Kolářová -
Mezera na trhu: zdravá výživa
Eva Chlivényiová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Viktorie Kalinová -
Zhodnocení potenciálu zvolené destinace cestovního ruchu na trhu v České republice
Aneta Klímová -
Potenciál zvolené destinace na trhu cetovního ruchu v České republice
Jan Chroust
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights