Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením. – Bc. Alex ONDRÁČKŮ
Bc. Alex ONDRÁČKŮ
Master's thesis
Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.
Special education diagnostics the educational needs of children with multiple disabilities
Abstract:
Diplomová práce popisuje způsoby komunikace pracovníků SPC s klienty s kombinovaným postižením. V práci jsou zahrnuty diagnostické testy používané pracovníky SPC k diagnostice vzdělávacích potřeb. Zamýšlí se nad množstvím pracovníků v SPC a zkoumá, kolik pracovníků má na starost výhradně klienty s kombinovaným postižením.Abstract:
The diploma thesis describes the ways of communication of SPC employees with clients with multiple disabilities. The work includes diagnostic tests used by SPC staff to diagnose educational needs. It considers the number of employees in the SPC and examines how many employees are exclusively in charge of clients with a multiple disability.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRÁČKŮ, Alex. \textit{Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c45d8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ONDRÁČKŮ, Alex. Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Vzdělávací metody a terapeutické postupy pro žáky a klienty s těžkým kombinovaným postižením
Tereza Benešová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové
Jana ŘEPOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces u žáka s kombinovaným postižením se zřetelem na jeho zrakové postižení na základní škole speciální
Michaela Žižková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights