Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením. – Bc. Alex ONDRÁČKŮ
Bc. Alex ONDRÁČKŮ
Master's thesis
Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.
Special education diagnostics the educational needs of children with multiple disabilities
Anotácia:
Diplomová práce popisuje způsoby komunikace pracovníků SPC s klienty s kombinovaným postižením. V práci jsou zahrnuty diagnostické testy používané pracovníky SPC k diagnostice vzdělávacích potřeb. Zamýšlí se nad množstvím pracovníků v SPC a zkoumá, kolik pracovníků má na starost výhradně klienty s kombinovaným postižením.Abstract:
The diploma thesis describes the ways of communication of SPC employees with clients with multiple disabilities. The work includes diagnostic tests used by SPC staff to diagnose educational needs. It considers the number of employees in the SPC and examines how many employees are exclusively in charge of clients with a multiple disability.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁČKŮ, Alex. \textit{Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c45d8b/.
Jak správně citovat práci
ONDRÁČKŮ, Alex. Speciálněpedagogická diagnostika vzdělávacích potřeb dětí s kombinovaným postižením.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Práce na příbuzné téma
-
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Vzdělávací metody a terapeutické postupy pro žáky a klienty s těžkým kombinovaným postižením
Tereza Benešová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Úprava denního režimu pro dítě s kombinovaným postižením, kde jedno z postižení je zrakové
Jana ŘEPOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces u žáka s kombinovaným postižením se zřetelem na jeho zrakové postižení na základní škole speciální
Michaela Žižková
Názov
Vložil
Vložené
Práva