Vizuální komunikace hudebního festivalu – Kristýna Gežová
Kristýna Gežová
Bakalářská práce
Vizuální komunikace hudebního festivalu
Visual Communication of Music Festival
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá světem vizuální komunikace hudebních festivalů. V teoretické části zkoumá základní pilíře vizuálních identit a brand systémů. Popisuje, jak se vnímání hudby v kontextu identit může propsat do samotné tvorby komunikačních výstupů. Na rešerši už vzniklých festivalů zkoumá, jak se tyto akce dnes vyvíjí a s jakými médií pracují. V praktické části se zabývá tvorbou dynamického …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the world of visual communication of music festivals. In the theoretical part it examines the basic pillars of visual identities and brand systems. It describes how the perception of music in the context of identities can be interwoven into the actual creation of communication outputs. Based on a research of already established festivals, it explores how these events …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gežová, Kristýna. Vizuální komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová