Bc. Tomáš Drábek
Master's thesis
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in Marketing Research
Abstract:
Diplomová práce se zabývá experimentem v marketingovém výzkumu. Práce je koncipována do dvou částí. V teoretické části se autor zabývá charakteristikou všech výzkumných metod v marketingovém výzkumu, včetně jeho procesu. Blíže se pak zaměřuje na experiment, experimentální psychologii a experiment v marketingovém výzkumu. Pro realizaci vlastního výzkumného neuromarketingového šetření, zaměřující se …moreAbstract:
This thesis deals with an experiment in marketing research. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the author addresses the characteristics of research methods in marketing research and its process itself. In thorough view it focuses on the experiment, experimental psychology and experiment in marketing research. The realization of mentioned neuromarketing research study which is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rf8oe/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Lucie Škrabalová -
Experiment v marketingovém výzkumu
Jitka Peksová -
Marketing festivalů klasické hudby a vliv cestovního ruchu v místě konání
Anna Poborská -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Jaký je vztah posluchačů k hudbě? Aktuální podoby marketingu hudby v digitální době.
Eliška Drkalová -
Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka
Eva Pelikánová -
Maraton hudby Brno 2022 (MHB 2022) – PR a marketing
Tomáš Foltán