Návrh modelu výuky v předmětu Chov zvířat na téma: Hodnocení násadových vajec a líhnutí drůbeže – Ing. Jiří Moliš
Ing. Jiří Moliš
absolventská práce studenta CŽV
Návrh modelu výuky v předmětu Chov zvířat na téma: Hodnocení násadových vajec a líhnutí drůbeže
Model of teaching subjectLivestock on topic: Rating of hatling eggs and hatching of poultry
Anotace:
Závěrečná práce Model výuky v předmětu Chov zvířat na téma: Hodnocení násadových vajec a líhnutí drůbeže představuje návrh modelu výuky a pracovní materiál pro učitele odborných předmětů. Obsah může sloužit jako ucelený soubor informací k výše jmenovanému tématu. Metody výuky jsou zvoleny tak, aby učivo žáky zaujalo a navržené metody výuky jim pomohlo k co nejlepšímu osvojení získaných informací. …víceAbstract:
Final work Model of teaching subjectLivestock on topic: Rating of hatling eggs and hatching of poultr introdeces scheme of teaching and a materiál for teachers of special subjects. The content of the work can be used as a file of information to this topic. Teaching methods are selected with respect to students. The content of the lessons should be iteresting for them and the selected methode of teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Klabalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOLIŠ, Jiří. \textit{Návrh modelu výuky v~předmětu Chov zvířat na téma: Hodnocení násadových vajec a~líhnutí drůbeže}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/c4e5jj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Metodika karet Bezrákosky jako didaktické pomůcky studentů učitelství
Barbora Bišková -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Code-switching in frontal teaching in an EFL upper secondary classroom
Nikola Kupčíková -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Aktivizující výukové metody v etické výchově na SŠ
Michaela Bohatcová -
Teaching English to Young Learners Using Visual Aids
Tereza Kudelová -
Comparative Evaluation of Websites Used as Teaching Aids in ELT
Jan Vávra -
Motivace žáků na institucích poskytujících umělecké vzdělání
Natalie Železníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva