Inkluzivní přístup k informačnímu vzdělávání v neformálním prostředí – Bc. David Kudrna
Bc. David Kudrna
Bachelor's thesis
Inkluzivní přístup k informačnímu vzdělávání v neformálním prostředí
An Inclusion Attitude to Information Education in Non-formal Learning
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V teorii, vztažené k prvním stupňům základních škol, jsou rozebrána následující témata: (informační) gramotnost, nová úloha neformálního vzdělávání a inkluze. Autor představuje metodiku České školní inspekce pro hodnocení rozvoje informační gramotnosti, poukazuje na rozpory, které s metodikou souvisí a jejich možné řešení hledá v knihovnách …viacAbstract:
This bachelor thesis is divided into a theoretical and application part. In the theoretical part, focused on the first degrees of elementary schools, are discussed these topics: (information) literacy, non-formal learning (and its now role) and inclusion. Author presents the methodics for information literacy development ranking, created by the Czech School Inspection, he indicates problems occured …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g0mly/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová