Vietnamské a české povědomí o CSR – Hoang Duc Nguyen
Hoang Duc Nguyen
Bakalářská práce
Vietnamské a české povědomí o CSR
Vietnamese and Czech perception of CSR
Anotace:
Práce je zaměřena na povědomí o konceptu CSR mezi Čechy a Vietnamci. Hlavním cílem práce je zjistit zda kulturní původ a povědomí o CSR spolu mají nějaký vztah. Sekundárním cílem je zjistit zda má povědomí o CSR vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První dvě části se věnují teoretické části práce, kde se čtenář seznámí s pojmem CSR a poté i kulturními …víceAbstract:
The thesis is focused on raising awareness about the concept of CSR (Corporate Social Responsibility) among Czechs and Vietnamese. The main objective of the work is to determine whether cultural background and awareness of CSR are related. The secondary objective is to find out whether awareness of CSR influences consumer purchasing decisions. The bachelor's thesis is divided into three parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91022
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Consumer culture and symbolic boundaries
Zhanibek Sagymbay -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic
Petra Širatovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
CSR ve vybrané nadnárodní společnosti
Martina Poláková