Zuzana Machů
Diplomová práce
Etická a právní pravidla reklamy
Ethical and legal rules of advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the legal and ethical rules of advertisement, not only in relation to definitions and provisions of enactments and codes, but also to the point of view of cases solved in accordance to these rules. The thesis contains the definition of advertisement, characterization of illegal and unethical advertisement, description and comparison of self-regulation in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Hana Wimrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Význam etických kodexů pro podnikovou praxi
Štěpán Roškot -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova