Zuzana Šimková

Bakalářská práce

Mystery shopping parfumerie XY

The Mystery Shopping of Perfumery XY
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality prodejců v osobním prodeji v parfumerii společnosti XY, formou mystery shoppingu. Teoretická část objasňuje základní aspekty v osobním prodeji, spotřebního chování, techniky prodejců a mystery shoppingu. Praktická část je zaměřena na vybranou parfumerii společnosti XY, sestavení a realizaci samotného mystery shoppingu a vyhodnocení jak jednotlivých výzkumů …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the quality of shop assistants in the field of personal selling in a perfumery of XY company. The theoretical part explains the basic aspects of personal selling, consumer behavior, methods of the vendors and methods of mystery shopping. The practical part is focused on selected perfumery of XY company, creation and realization of the actual mystery …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 25. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šimková, Zuzana. Mystery shopping parfumerie XY. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace