Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole – Lenka LUBENÍKOVÁ
Lenka LUBENÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Inclusive education for gypsy children with special educational needs in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole, a to převážně na děti ze socio-kulturně odlišného prostředí, konkrétně se zaměřuje na romské etnikum. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na popis inkluze a její vliv vztahující se na vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami …moreAbstract:
Bachelor thesis addresses inclusive education of kindergarten children from different socio-cultural environments such as the Roma ethnic group. The work is divided into two main parts, theory and research. The theoretical part describes inclusion and its influence on children's education with special educational needs, same as explains specific constraints that affect the education of Roma children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUBENÍKOVÁ, Lenka. \textit{Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c5dh0c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUBENÍKOVÁ, Lenka. Inkluzivní vzdělávání romských dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková