Interpretace dvanácti koncertních etud Ivana Boreše – Ivan Boreš
Ivan Boreš
Diplomová práce
Interpretace dvanácti koncertních etud Ivana Boreše
Interpretation of Twelve Concerante etudes op. 1 by Ivan Boreš
Anotace:
Ve své práci se zabývám cyklem Dvanácti koncertních etud. První část se zaměřuje na kompoziční styl, možné způsoby tvoření tónu a zvukové efekty. Těžiště práce leží ve druhé části, zabývající se interpretací a metodickým nácvikem Dvanácti etud. V závěru zasazuji získané poznatky do obecnějšího rámce shrnujícího výsledky výzkumu Zvukového studia HAMU, které jsou pro tuto práci klíčové.Abstract:
In my work, I deal with cykle of Twelve concertante etudes. The first part is focused on compositional style, various ways of making the tone as well as on sound effects. The crux of the work lies in the second part which deals with melodic studies of the Twelve etudes and their actual interpretation. In the end of the work, the knowledge that had been gained is put in more general concept summarizing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/6581
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Štěpán Rak
- Oponent: Milan Zelenka, Jana Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e); In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e);
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakulta AMUMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Kytara
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.