Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti – Mgr. Libuše Pečenková
Mgr. Libuše Pečenková
Diplomová práce
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Principles of the content of communication with the public of the Moravian Gallery in the period from the 80s of the twentieth century to the present
Anotace:
Předkládaná diplomová práce s názvem Principy komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let dvacátého století do současnosti se zabývá vývojem a hlavními aspekty obsahu komunikace s veřejností. Těžištěm zájmu jsou Public Relations aktivity, na které pohlížíme jako na specifickou komunikační aktivitu, která je zaměřená na komunikaci s veřejností, vztahy s médii (Media Relations) a generování …víceAbstract:
In the presented thesis with name Principles of the content of communication with the public of the Moravian Gallery in the period from the 80s of the twentieth century to the present deals with the development and main aspects of the content of communication with the public. The focus of interest is Public Relations activities, which we view as a specific communication activity, which is focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cf5wk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: PhDr. Aleš Filip, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEČENKOVÁ, Libuše. \textit{Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c5hcig/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Vznik a rozvoj sbírky Moderního umění Moravské galerie v Brně v 2. polovině 20. století
Alena Procházková -
Návrh stálé expozice současného českého designu v Uměleckoprůmyslovém muzeu Moravské galerie v Brně
Denisa Solaříková -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Role knihoven v době komunistické totality 1948-1989: případová studie knihovny Moravské galerie v Brně
Hynek Mayer -
Vývoj digitalizace sbírkových fondů na příkladu Moravské galerie v Brně
Michaela Kabrdová -
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
Kristýna Schwarzová -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková