Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi – Bc. Hana Purkertová
Bc. Hana Purkertová
Master's thesis
Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi
Identification of economically advantageous segments in the CRM database
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá daty z CRM databáze poskytnuté firmou. Data jsou analyzována především pomocí shlukové analýzy. Celý postup vychází z CRISP-DM metodiky. Dílčím cílem je na základě získaných dat a vhodně zvolených metod analyzovat jednotlivé oborové a geografické segmenty klientů, které budou dále využity pro marketingové účely firmy.Abstract:
Diploma thesis deals with data from CRM database provided by the company. Data are analyzed mainly using cluster analysis. The whole procedure is based on the CRISP-DM methodology. The partial goal of the work is to analyze individual industrial and geographical segments of clients, using appropriate analytical methods, that will be used for marketing purposes of the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslava Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Purkertová, Hana. Identifikace ekonomicky výhodných segmentů v CRM databázi. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Práce na příbuzné téma
-
Shluková analýza v data miningových úlohách
Václav Kozdeba -
Data miningové metody a techniky klasifikace
Michaela Lasáková -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Využití deskriptivního modelování v data miningu
Jan Klíma -
Big Data and Ethics
Richard Novák -
Analýza pražského trhu ojetých aut využitím metod data miningu
Adilkhan Adayev -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Data Mining
Arezoo Noushiravan