Esther Bimpongmaa Oppong

Diplomová práce

Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice

Dark Patterns Awareness and its Influence on Consumer Purchasing Intentions in the Czech Republic

Dark Patterns Awareness and its Influence on Consumer Purchasing Intentions in the Czech Republic
Abstract:
The aim of the study is to explore Dark patterns awareness and its influence on consumer purchasing inclinations in the Czech Republic. The research is divided into four sections: theoretical, methodology, analytical, and project proposal. The theoretical part reviews the relevant literature to explain all the key aspects of dark patterns to fully understand the findings of the research. The methodology …více
Abstract:
Cílem diplomové práce je prozkoumat povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v České republice. Práce je rozdělena do čtyř částí: teoretické, metodické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou provedena rešerše relevantní literatury s cílem vysvětlit všechny klíčové aspekty dark patterns pro plné pochopení výsledků výzkumu. Metodická část podrobněji vysvětluje nástroje …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Oppong, Esther Bimpongmaa. Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.