Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek – Polina Syrtsova
Polina Syrtsova
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek
Analysis of Consumer Behaviour in the Drugstore Private Label Market
Anotace:
Trend rostoucích tržeb z prodeje výrobků pod privátními značkami trvá již delší dobu. Počet spotřebitelů, kteří je nakupují, stálé stoupá, sortiment výrobků pod privátními značkami roste a prohlubuje se. Cílem diplomové práce bylo analyzovat chování spotřebitelů v segmentu privátních značek na drogistickém trhu a zjistit jejich názor na produkty pod privátními značkami. V teoretické části této práce …víceAbstract:
The growing sales of products under private labels are a long time trend. The number of consumers who buy these products is constantly growing. Simultaneously assortment of products under private labels grows and getting deeper. The purpose of this thesis was to analyze consumer’s behavior in the drugstore private label market, determine their opinion on private label products. In the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95158
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Smeliková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYRTSOVA, Polina. \textit{Analýza chování spotřebitele na trhu drogistických privátních značek}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/c5mu2n/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri