Lucie Parmová

Master's thesis

Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu

Online Marketing And Its Application Within The Selected Entity In Tourism
Abstract:
Diplomová práce analyzuje vybraný subjekt cestovního ruchu a zkoumá uplatnění online marketingových nástrojů v jeho činnosti, z kterých zásadní roli hrají hlavně vlastní webové stránky a oficiální stránka na sociální síti Facebook. Cílem práce je na základě získaných statistických dat a analýz zhodnotit využití online marketingových nástrojů vybraného subjektu. Na základě těchto informací pak budou …more
Abstract:
The thesis analyzes the selected entity in tourism and explores the use of online marketing tools in its activities, in which especially their own website and official page on the social network Facebook play a crucial role. The aim of this work is on the basis of statistical data and analysis to assess the use of online marketing tools of chosen subject. On the basis of these information will be given …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50135