Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie) – Radka Leblochová
Radka Leblochová
Bakalářská práce
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.