Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie) – Radka Leblochová
Radka Leblochová
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3274
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2007
- Supervisor: Milan Puchýř
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.