Iracionální chování zákazníků poštovních služeb – Bc. Klára Baťová
Bc. Klára Baťová
Master's thesis
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb
Anotácia:
Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.Abstract:
This paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baťová, Klára. Iracionální chování zákazníků poštovních služeb. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Michaela Hřebíčková -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Behaviorální ekonomie – efekt cíleného ovlivnění
Kristýna Zychová -
Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě
Yaroslava Anchutkina -
Firemní kriminalita – Česká pošta
Zuzana Kropáčková -
Rizika a mimořádné události v rámci státního podniku Česká pošta s.p.
Kristýna Kroutilová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve státním podniku Česká pošta, s. p.
Lenka Barková