Bc. Klára Baťová

Diplomová práce

Iracionální chování zákazníků poštovních služeb

Anotace:
Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.
Abstract:
This paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Baťová, Klára. Iracionální chování zákazníků poštovních služeb. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika