Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy – Lenka Vernerová
Lenka Vernerová
Bachelor's thesis
Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy
Women in Management - Woman as an Object of Advertising
Abstract:
Práce se zabývá problematikou ženy jako objektem reklamy. Hlavním cílem práce je rozbor toho, proč jsou ženy v reklamách žádané, jaké funkce a role ženy v reklamě představují. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části rozebírá reklamu, genderové ženské role a zobrazení ženy v reklamě. Praktická část popisuje psychologii reklamy a podrobnější popis příkladných reklam …moreAbstract:
The Bachelor?s thesis is focused on the problem of a woman as a part of an advertisement. The main goal of the thesis is to analyse why are women requested in advertisement, which function and role do the women impersonate. The bachelor?s thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part analyses advertisement, gender female roles and the women?s picture in the advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 30. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Ivana OLECKÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vernerová, Lenka. Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Koncept postmoderní osobnosti z hlediska sociologie a psychologie ve vazbě k současnému marketingu
Tina Kučková -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Nahota a erotické motivy v české reklamě od roku 1990
Lucie DUBOVÁ -
Vliv červené barvy na vnímání atraktivity žen
Tereza Pulkrtová