Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů – Jan Randus
Jan Randus
Bachelor's thesis
Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
Increasing the efficiency of advertising on Facebook by using decision trees
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl pomocí pokročilých statistických data-miningových metod zvýšit efektivitu marketingových kampaní vedených na sociální síti Facebook. Za tímto účelem jsem získal data z marketingové kampaně elektronického obchodu z oblasti módy, na které jsem aplikoval metodu rozhodovacích stromů. V teoretické části se práce zabývá metodami, které byly použity pro analýzu dat, tedy rozhodovacími …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to increase the efficiency of Facebook marketing campaigns, having used advanced statistical methods. For this purpose, I gathered data from Facebook marketing campaign of a fashion online store. In the theoretical part, the thesis addresses methods which were used for data analysis (decision trees) and also covers sampling methods which were used for model adjustments. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51490
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Lenka Vraná
- Reader: Pavel Jašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Theses on a related topic
-
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
Václav Mokrý -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Lukáš Krejza