Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů – Jan Randus
Jan Randus
Bakalářská práce
Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
Increasing the efficiency of advertising on Facebook by using decision trees
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl pomocí pokročilých statistických data-miningových metod zvýšit efektivitu marketingových kampaní vedených na sociální síti Facebook. Za tímto účelem jsem získal data z marketingové kampaně elektronického obchodu z oblasti módy, na které jsem aplikoval metodu rozhodovacích stromů. V teoretické části se práce zabývá metodami, které byly použity pro analýzu dat, tedy rozhodovacími …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to increase the efficiency of Facebook marketing campaigns, having used advanced statistical methods. For this purpose, I gathered data from Facebook marketing campaign of a fashion online store. In the theoretical part, the thesis addresses methods which were used for data analysis (decision trees) and also covers sampling methods which were used for model adjustments. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51490
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Lenka Vraná
- Oponent: Pavel Jašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51490
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Kateřina Tomášová -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
Václav Mokrý -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Lukáš Krejza