BcA. Robin MARIANČÍK
Diplomová práce
Pickled Workshop - Wabi
Pickled Workshop - Wabi
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou 3D grafiky pro virtuálního realitu. V první kapitole se věnuji obecným principům tvorby virtuálního prostředí a estetickému stylu Wabi-Sabi. V druhé kapitole pak rozebírám proces tvorby jednotlivých komponentů od počátečního nápadu, přes modelování, retopo, unwrap, bake, texturování až po finální implementaci do Unreal Engine 4. A v poslední kapitole vyprávím, jak jsem …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the process used in the creation of 3D graphics for virtual reality. In the first chapter I talk about the general principles of creating a virtual environment and about Japanese aesthetics called Wabi-Sabi. The second chapter takes us through the whole process of creating a game-ready asset. We start with the idea, continue through with modelling, retopology, unwrap, baking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARIANČÍK, Robin. Pickled Workshop - Wabi. Ostrava, 2022. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Grafika a kresba / Digitální grafika ve virtuálním prostředí