Rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar – Veronika Karbanová
Veronika Karbanová
Bachelor's thesis
Rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar
Rebranding and restructuring of the Czech company Kastar
Abstract:
Tématem bakalářské práce je rebranding a restrukturalizace české firmy Kastar. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První je část teoretická a navazuje na ni část praktická. Teoretická část se věnuje restrukturalizaci, brandingu a rebrandingu v širším pojetí. Praktická část popisuje pozadí nedávné restrukturalizace a rebranding včetně zhodnocení efektivity celého procesu na příkladu vybrané …moreAbstract:
The topic of bachelor´s thesis is the rebranding and restructuring of the Czech company Kastar. The theoretical part deals with restructuring, branding and rebranding. The practical part depcits background of recent restructuring and rebranding including evaluation of the efficiency of the whole process. The mixed research is carried out via interviews with employees and analyses of predetermined hypotheses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Nikola Pařízková
- Reader: Lukáš Krabec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARBANOVÁ, Veronika. \textit{Rebranding a~restrukturalizace české firmy Kastar}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c6iyep/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights