Global marketing and local culture – Yumiko Sasahara
Yumiko Sasahara
Diplomová práce
Global marketing and local culture
Global marketing and local culture
Anotace:
Díky svým osobním zkušenostem s prací pro Disney v Japonsku a ve Spojených státech amerických a v současnosti pro německou společnost jsem si všiml, že v podnikových politikách je mnoho rozdílů, vášeň k cíli a nejdůležitější v marketingu. strategie. I produkty se mohou lišit od zemí v rámci jedné společnosti mezi pobočkami a marketingové kampaně téměř nikdy nebyly stejné, pokud navštívíte stejnou restauraci …víceAbstract:
Through my personal experiences working for Disney in Japan and in the United States of America, and currently working for a German company, I have noticed that there are a lot of differences in company policies, passion towards the goal, and the most importantly in marketing strategies. Even the products can be different from countries within one corporate between the branches, and marketing campaigns …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/skm0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing strategy for internet startup Vegetaria
Angelina Protchenko -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Japan in Global Trade and Investment
Sanchir Soktoyev -
Traditional clothing in Bulgaria and Japan in the context of globalization: Tradition and transformation
Radost LOZANOVA -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen