Yumiko Sasahara

Master's thesis

Global marketing and local culture

Global marketing and local culture
Anotácia:
Díky svým osobním zkušenostem s prací pro Disney v Japonsku a ve Spojených státech amerických a v současnosti pro německou společnost jsem si všiml, že v podnikových politikách je mnoho rozdílů, vášeň k cíli a nejdůležitější v marketingu. strategie. I produkty se mohou lišit od zemí v rámci jedné společnosti mezi pobočkami a marketingové kampaně téměř nikdy nebyly stejné, pokud navštívíte stejnou restauraci …viac
Abstract:
Through my personal experiences working for Disney in Japan and in the United States of America, and currently working for a German company, I have noticed that there are a lot of differences in company policies, passion towards the goal, and the most importantly in marketing strategies. Even the products can be different from countries within one corporate between the branches, and marketing campaigns …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication