Kompetence pro školní připravenost – Markéta NOVÁKOVÁ
Markéta NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Kompetence pro školní připravenost
Competencies for school readiness
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kompetencí školní připravenosti předškolních dětí, připravenost na zahájení povinného školního vzdělávání v základních školách. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, v nichž jsou podrobně rozebrány vývojové aspekty předškolního dítěte po stránce fyzické, psychické a sociální, stěžejní pojmy klíčové kompetence školní připravenosti, školní zralost, školní připravenost …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the issues of competencies of school readiness of pre-school children, and readiness to start the compulsory school attendance in the elementary schools. The thesis is divided into six chapters which analyze: physical, psychological, and social developmental aspects of a pre-school child, fundamental terms of key competencies of school readiness, school readiness, school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2014
Zveřejnit od: 3. 9. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Markéta. Kompetence pro školní připravenost. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.9.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ -
DIAGNOSTIKA ŠKOLNÍ ZRALOSTI A PŘIPRAVENOSTI U DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Hana ŠTĚPÁNKOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Michaela VAŠKŮ -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Diagnostika připravenosti dítěte pro vstup do školy
Petra Vyhlídalová -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti u dětí předškolního věku v podmínkách mateřské školy
Hana VODÁKOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti
Kateřina Vlachová
Název
Vložil
Vloženo
Práva